700 x 300 cm, platno, stiropor, reprodukcije 60 x 40 cm svaka
instalacija je sastavljena od crvene podloge na kojoj dominira natpis i dvije reprodukcije sakralnih slika
način postave rada naslanja se na političko- propagandnu estetiku, podsjeća na scenografije školskih priredbi, sindikalnih i partijskih skupova
orwellovski natpis “NE BRINI, SVE JE POD KONTROLOM” može se dvojako shvatiti,kao ulijevanje povjerenja, odnosno stvara privid reda, dok u drugu ruku otkriva kontrolu od
strane neke “više sile”
sakralne slike pojačavaju oba značenja koja donosi natpis
elementi koji se upotrebljavaju su u kontradikciji, umjesto da “objasne” jedan drugog, dovode se na granicu “bez smisla”, ostavljaju nas izvan logičnog čitanja rada tj. naše “kontrole” nad radom
the sacral paintings emphasize both interpretations of the sign
the contradicting elements instead of “explaining” each other put us the borderline of sense, leaving us without a logical interpretation of the work i.e. our “control” over the work