EVERYTHING IN ITS RIGHT PLACE / 2008

“EVERYTHING IN ITS RIGHT PLACE”, GALERIJA MIROSLAV KRALJEVIĆ , Zagreb, Hrvatska




gips ploče, drvo, zvuk, svijetlo



solo izložba nakon rezidencijalnog programa u New Yorku kao dobitnik Nagrade Radoslav Putar

izložba bi trebala reflektirati doživljaj New Yorka

izgradio sam hodnik kroz izložbeni prostor koji nas vodi do skladišta galerije

ostavio sam sve objekte u skladištu onakvima kakvim sam ih zatekao, bez intervencija ili preslagivanja

unutar skladišta sam izgradio drveni svod kroz koji se probija svijetlo te se čuje nejasan zvuk odozgo

zvuk je snimljen na jednom od prestižnih otvorenja izložbi u New Yorku

kreiran je lažni spektakl, velika očekivanja dok se posjetitelj vodi ka nereprezentativnom prostoru skladišta gdje je ostavljen sam sebi

osobna i društvena pozicija prikazana kroz ironični odmak

rad se bavi odnosima umjetnosti, pitanjem centra i periferije, čestoj mistifikaciji i glorifikaciji centra

nakon provedena dva mjeseca u takvom centru, povratak može biti viđen kao fijasko ali u isto vrijeme olakšavajući, jer sve je na svom mjestu